Koho to nezajímá, ať si...Všeználek

tvorba webových stránek seo

Publikováno 08.12.2012 v 21:08 v kategorii Novinky, přečteno: 82x

Udělat skutečně užitečnou webovou stránku, ale není úplně jednoduché. Užitečné www stránky by měl splňovat pár základních pravidel. Počínaje správným umístěním grafický elementů, přes vhodné texty, vkusnou grafiku, optimální strukturu atd. Uvažovat o tom, že poprosíte kolegu nebo jeho syna na studiích aby Vám v základním html kódu splácal internetové stránky, určitě už nikdo nebude. Oslovte raději profesionální tvůrce internetových stránek, ti určitě sledují nejnovější trendy a přání svých zákazníků. Jestliže Vám nevyhovuje realizace webu přes firmu, která se o vše postará, můžete se v pohodě oslovit konkrétní odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a ustavičně jsou) základem seo, eventuálně raději, faktory ovlivňující hodnocení webu a dohromady i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem předně. Ale dneska už bývá jasné, že účinek anchor textu v lincích ztrácí svou hodnotu - verifikovaný skutečně. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné machinace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technik. Mohli bychom vidět, že google klade především maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (možná) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne. Mnoho manažérů www stránek investují obrovské sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je jistě dobré, ale jestliže web není dobrý a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to vyhozené peníze. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. V opačném případě skvělý web bez návštěvníků také nám žádný zisk nepřináší. A je pozdě na to zkoumat proč webovka nefunguje, když tak mnoho dáváme do propagace a seo. Svěřte proto tvorbu webu opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených klientů.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz