tvorba webových stránek seo
Publikováno 08.12.2012 v 21:08 v kategorii Novinky, přečteno: 82x
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a ustavičně jsou) základem seo, eventuálně raději, faktory ovlivňující hodnocení webu a dohromady i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem předně. Ale dneska už bývá jasné, že účinek anchor textu v lincích ztrácí svou hodnotu - verifikovaný skutečně. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné machinace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technik. Mohli bychom vidět, že google klade především maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (možná) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Mnoho manažérů www stránek investují obrovské sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je jistě dobré, ale jestliže web není dobrý a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to vyhozené peníze. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. V opačném případě skvělý web bez návštěvníků také nám žádný zisk nepřináší. A je pozdě na to zkoumat proč webovka nefunguje, když tak mnoho dáváme do propagace a seo. Svěřte proto tvorbu webu opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených klientů.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz